MAMMAMIA AMSTERDAM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 33 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mammamia Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 21:10 De kapsalon was goed en lekker. De bezorger was vriendelijk en ruim binnen aangegeven tijd. voor herhaling vatbaar.
8 jun 2026 om 20:51 the food was great, nothing extraordinary, but it took literally over an hour for it to arrive even though it wasn't located so far from me... i wouldn't say the wait was worth it, but i liked the food
30 mei 2026 om 19:07 Super!! Alles is echt vers en een hele aardige man, zeker een aan rader Ook een fijne plek om het daar een keer op te eten
3 mei 2026 om 21:34 het eten is goed en de prijs bevalt me ook goed
16 apr 2026 om 21:36 niet goed verpakt. Het vorige eten was lekkerder. Geen smaak aan het vlees. Patat was een slappe hap. Dressing van de salade gelekt.
10 mrt 2026 om 22:00 het smaakte heel erg goed, vers gemaakt en de sausjes uniek en lekker! volgende keer wil ik hier binnen eten
10 mrt 2026 om 1:53 lang wachten voordat er een bezorger bij zaakkomt en gaat bezorgen